Sunday 9 October 2011

Penat...

halu.. halu halu...

hari tok tek, hari aku kuar sepanjang hari.. sik sepanjang gilak pun.. huhu kejap je... araound 9 am too 3++ pm... hehehe

nothing special happen after all.. cuma aku ngan kakak aku antar kazen ku pegi mengerjakan haji... sedih wak la tangga time cdak berpisah ngan ibu bapa, sanak saudara,... semoga mereka selamat pergi dan kembali.. amin... time antar ya, hehehehe banyak dow owg... time ya aku mengenja.. hahaha (p/s: sowi syg... bukan ngenja pun... tertangga) banyak owg hensem.. adoi.. gerek aku baca kompom panas... tapi aku maok juak tulis... hehehe.. tapi sik la sampei aku jatuhcinta.. hati aku hanya untuk si dia... sik penah nama si dia hilang atau pudar dari hatiku... nak ku tulis nama nya??? sik pa la kan.. huhu terkezuttt kitak owg lak.. huhu

then, hari tok juak si dia, gerek ku balit kampung cuti... sebulan lebih gik ya.. sengsara la aku ctok.. beberapa minggu yang lepas mala berkepit ngan nya.. then now terpaksa berpisah lagi... parah jiwa hati dan perasaan... i miss my love already... asa maok agak cnun jak.. tapi i hve my study.. i have to sacrifice and jadi burung pungguk yang merindui pasangannya... windu windu windu... sayang, baby windu sayang gilak3... honestly, i cant live without you... lepas aku dilukai teruk2 gilak dolok.. sikda sapa pun yang dapat ubati and last2 hati aku menjadi sedingin ais dikutub utara dan selatan... sampe duak tahun aku jadi single.. pecah rekod ya... huhu selalu aku single paling lamak 1 bulan la.. huhu. sehinggalah kekasih aku kinek tok datang approach aku balit setelah 4 tahun berpisah... at first aku sangat dingin ngan nya... tapi nya sik pernah putus asa, give me all warmness.. last2 dapat juak nya cairkan hati aku... selama tok ramai laki cuba ajak aku jd gerek.. sowng pun sik pat cairkan hati aku.. tapi nya... i lost... until now, i fall for my love each second every minute every hours and every day 365 days a years... hehehe sedih eh.. mintak2 sepanjang sebulan lebih tok cepat2 la masa berlalu... agar sik terasa gilak... aku sentiasaa setia menanti kepulangan cintaku yang tersayang... adoi.. alu ubah topic alu.. hahahaha

kita sambung ah... ah, time kat airport tek.. aku windu indah ngan adik lelakiku kat kampung.. nasib ada kazen ku yang kecik laki tek jadi pengubat... so, aku men kejap ngan nya.. hehehe siap bergambar gik ya.. huhu windu ngan dek as... windu sangat2 nak sayang nya... then, bila ime cdak dah balit, turn mek owg gik pulang.. bukan men jam gik keta nak kuar kat airport time ya.. adoi.. 3 jam geng tersekat kat parking yang sm sik bergerak2... hhuhu nasib bukan aku yang drive.. o aku bawak ilek jak.. tapi cian wak ngan akak ku.. dah nya keja sampe sabtu... then malam pun lambat tido coz rami owg kat umah nya.. cian2... sabo je la kak... oh ya, sigek gik lupak.. time maok kuar dari airport ya, aku jumpa kawan lamk... SMSKian... first aku sik pasan pun nya depan aku.. then, bila aku tangga depan, nya dah tangga aku dah.. terkejut wak aku.. first aku ingat sapa, then buk aku pasan ya Qaddim... hahaha nya pun dah sengeh2 depan ya aku pasan nya.. mun sik, lamak dah aku polah sik kenal kali.. hahahaha bukan apa, aku tok bukan pandei gilak men tegur2 tok mun owg ya nang sik rapat ngan aku... nasib nya tegur dolok, aku tegur balit la.. hehehehe

pa gik owh... asanya sik da gik jak... heheh mun ada lak.. lak aku update gik.. hehehehe

No comments:

Post a Comment