Wednesday 19 October 2011

Bad girl...

lambat aku...
huhu.. tapi lamak dah sik polah...
biar sik lepas sangat tensen, tapi aku syukur wak diberi peluang...
tq sgt2 dapat lari dari semua tok biarpun untuk masa yang singkat...
now, i'm ok a bit.. just that maybe a little down rite now..
i miss my huby... mesti nya dah tido kinek...
how i miss to be in my huby's arms...
lamak sik tido ngan nya... luang masa ngan nya...
kak tok, biarpun aku and nya sama2 ada kat kuching,
still sik pat jumpa nya kedak dolok gik...
gik2 mun family nya ada... <sunyi lagi aku sendiri>
aku pun, ntah... i want to spend rya with my huby..
ntah aku rasa maok sik maok jak..
macam sik dijemput, di alu2 kan... hahahaha
but that was just my feeling...
kan best mun nya dapat beraya kat kuching... pat la aku join..
coz aku sik balit raya tok... malas...
 tapi mun dah bowink gilak maybe akhirnya aku balit juak mun harapan tinggal harapan...
its hurt jadi owg yang cepat berharap tok..
last2 plan punya plan sik jadi...
dua2 pihak sakit.. menderita... how i wish i can be someone that can accept anything...
honestly, i've tried.. but still i can't...
kedak tok la jadinya... jadi mat jenin.. hahahahaha bodo2...
but gne2 pun sakit.. i cnt let my huby go...
my huby is my life... i can't live without my huby...

No comments:

Post a Comment