Monday 17 October 2011

haluuu....

kinek kat lab fakulti tingkat 1.. honestly aku pening palak hari tok eh, tapi kejap2 nya datang.. bila dah datang bukan alang2.. saket bahagian depan palak ku... n aku perasan, sejak duak menjak tok.. start jumat lepas, aku heran pahal kadang bila aku duduk pun aku asa duinia berpusing sekeliling aku.. and i guess, that because of my head... kadang aku sik balance time jalan.. selalu langgar cia, langgar citok... aduh.. pa nak jadi ngan aku tok... palak ku makin hari makin, ntah la.. macam apa jak.. then, gastrik aku pun macam kin teruk.. tapi sik teruk ne.. cuma bila dah datang gastrik ya, aku nang sakit.. i try to be cool.. tapi dalam hanya Tuhan yang tau apa yang akuasa.. kinek tok pun palak aku asa berat semacam.. ntah kenak... dalam minggu tok juak aku bawak rileks, no more study malam2... tapi still wak nya datang.. guess maybe bukan sebab tensen.. harap sikda papa... sik larat aku nak sakit palak tiap2 hari,... huhu dah sikda owg jaga.. "suamiku" nun jauh di mata... sedih...

pa gik owh... aku pun sikda idea sebenarnya tok... kelas jam pkul 4, tapi kinek buk jak jam2:48 ptg.. argy.. what shud i do??? nak balit, kompom sik datang gik petang tok... nak sik balit, my head hurt... i'm in dilemma... mala sik datang kelas... ntah sem tok, kadang aku selalu sakit palak.. migrain aku kdang datang juak sampe aku sik pat angkat.. adoi...

No comments:

Post a Comment