Saturday 22 October 2011

I'm Tired

haluu... <sad tone>

jujur aku penat.. penat ngan segalanya yang ada disekeliling aku... penat nak teruskan haidup tok.. tapi aku hanya hamba yang hina... tidak ada kuasa dalam diriku yang membolehkan aku melakukan apa saja yang aku suka... i'm that little in this bog world... penat hidup aku eh... honestly, aku penat eh.. penat gilak3... sampe palak aku pun ntah macam dah sik berfungsi gik.. itry to cry but i cant... makin sakit aku asa.. last2, migrain aku yang datang... sakit giler.. kadang asa nak pecahkan jak palak tok... i wish i could dissappear even for a little time... tensen dah aku tok eh.. tensen ngan segala-galanya yang berlaku.. banyak gilak benda nak dibuat sampe aku sik cukup tangan... last, polah aku sikda mud gik nak polah semua keja yang berada di depan mata... aku penat.. JUJUR AKU PENAT SANGAT3.. (^^!!!)...

plan nak balit, tapi aku lelah nak ulang alik.. plus, i got discussion and other works to do... asa nak kuar... but, i dont have a mud for that.. kadang telintas dipikiran aku untuk merempit kat jln tengah2 malam.. kat area samarahan kompom sunyi.. but, aku takut benda len plak yang akan berlaku coz im not in the right state... bila bersama kawan2 pun aku dah sik bermaya... sik larat maok senyum.. bergembira macam dolok.. it feel different.. honestly, it is because im weak, im tired... ditambah malam2 aku si pat tido langsung.. kadang jam 3-4 baruk aku tido.. even aku aku tido awal, pagi2 at the same time aku kompom akan bangun... ntah pahal aku asa aku penat sanagt.. aduh, berat dah kepalaku.. sakit dah kepalaku... migrain aku dah datang...

Ya Allah... kuatkanlah hambamu ini agar tidak melakukan perkara yang ENGKAU mungkari.. selamatkn lah aku dari segala sakit agar dapat terus hidup di duniamu yang besar dah penuh dugaan ini... sesungguhnya, jujur aku lemah dengan semua ini... its over my limit...

No comments:

Post a Comment