Monday 10 October 2011

buk beberapa ketika tek aku habes mendownload.. huhu.. banyak dow cita.. masalahnya, hobi aku mendownload jak keja.. kak ya, sik juak aku tangga2.. plek kan??? banyak gilak download sampe sik tertangga semua nak di download.. huhu tapi sikda cita korea tek aku jumpa.. aku maok tangga cita ha ji won... sector 7.. ntah bila la kuar cita ya.. macam best bah.. huhu... ha ji won.. ha ji won.. nak hensem la nya dalam ya.. rambut pendek.. sama time dalam secret garden... hehehe (teringat gerek aku pun hensem.. hensem gik riya...) apa gik owh.. aku saja jak tulis blog sambil tunggu kawanku habes online.. ntah apa yang dipolah nya.. nya padah tunggu 10 minit... huhu aku pa gik, dah habes mendownload tek aku on blog and update.. hehehe dah jam empat dah kinek.. k lah kak tok kelas virtual reality.. nampaknya, aku berapa dalam virtual class aka mimpi la alamatnya.. huhu..

k lah.. bubbye... lak update gik.. hehehe salam...

No comments:

Post a Comment