Saturday 8 October 2011

Letting go

halu... sorry la bagi sesiapa yang ada baca blog aku malam tadik.. huhu aku nang bukan aku... im full of anger and tense... hormon sik stabil.. faham2 j la ye... emo cket..

cian gerek aku jadi mangsa panas aku malam tadik include beberapa hari tok.. pagi tok tek la paling sakit... i try to not forcing my lover to come to me.. tapi ntah.. tangan aku naip cepat gik dari berpikir... hahahaha coma panas duak2.. not meant it but ckit aku memang maksudkan.. alu kelahi.. hahaha sik alah2 kelahi mun mek duak jauh... adoi... gne nak jadi laki bini sejati tok.. huhu but i try to be perfect for my hubby..

walau apapun... dia tetap suamiku... em... tapi tadik memang aku panas wak ngan nya.. kejap nak agak, kejap sik.. sampe sigek tahap nya padah nya give up... taxi sik pat di contact.. HA HA HA... time ya aku asa terkilan cikit... then nya tanya "you can't give up rite?" HA HA HA... time ya lah aku asa macam something berat jatuh atas aku... speechless doh... my heart stop beating... em.. dat time i let all this thing slides... sik maok gik aku pikir... sik maok gik aku berharap.. sik maok gik aku memaksa... sik maok sik maok sik maok... it hurt a lot, to be honest.... that time aku terus putus asa... give up sangat2... terus polah aku diam and murung sepanjang softskill... i cant say anything if my lover already give up... hahahaha i just can laugh with broken heart... and i let it go...

pelik kan.. kenak aku behave dakya.. suka paksa owg.. suka tekan owg.. cian la sapa jadi gerek aku.. ya sebab juak aku sik maok brgerek dolok.. polah aku jd single selama 2 tahun.. huhu it working until my lover come back and melt me again with love... aku kalah menahan asa syang yang aku simpan selama berpisah ngan nya... i do really love my lover sangat2.. since sekolah menegah sampe lah kinek... aku sik pat anggap nya ebagai seorang kawan or even adik.. but only my lover...

im sorry.. didnt mean to hurt you... just that i love you so.. tooo much until i tend to hurt you.. trust me.. i never lost my love in you... i love u the most in my world...

No comments:

Post a Comment