Tuesday 11 October 2011

I Did It Again...

em... <tengah polah pta.. and on the smetime msg my lover>

i did it again.. i make my love sad again.. harap nya sik  nangis jak la... setakat tok, sejak mek duak on balit, dah banyak kali aku polah nya nangis.. even face to face, aku polah nya nangis 3 kali dah... first time aku polah nya nangis, aku tergamam... masa ya, aku ingat nya ok jak... bila tangga nya sik gerak2 kat tingkap, aku terus approach nya and peluk nya wish to ease my lover... but then, still no reaction, but then bila aku tangga mukanya, i can feel the sorrow inside... aku ingat nya just bersedih, tapi aku dengar sedikit pelik dari soranya.. macam owg buk nangis.. then, aku usap pipinya, and <something hit me>. basah, aku usap air matanya... hanya tuhan jak tauk apa aku asa time ya... sakit hatiku... berdegup kencang gilak3... sik pernah aku asa dakya... sakit sangat sampe aku susah nak bernafas... but i try to control, coz my lover need me mre. aku peluk nya tenangkan nya ... i wish i can cry for you... but i cant, coz my heart sangat2 sakit time ya, bila nya dah tenang cket, ntah pahal air mata aku gik jatuh... parah asa hati aku eh... even tonite, i cry for my lover, my precious... hanya nya dapat polah aku nangis and nya juak lah polah aku hepi... i love my lover... sungguh aku cinta padanya sowg... but i alwaz hurt my lover's feeling even i dont have intention to...

sayang jangan bersedih... its hurt,

No comments:

Post a Comment