Saturday 8 October 2011

IT's OVER!!! yeay...

hari tok tek merupakan hari bersejarah dalam hidup aku... hahahahaha its over... merdeka.. merdeka... heheheh best and free giler asa bila softskill dah habes eh.. senggang pun dah lulus... huhu... sik perlu gik susah payah mencuri masa. benda ya.. sangat polah aku sengal gilak3... dah wajib k grad kelak.. selama duak tahun aku try habeskan.. tapi mala jak clash.. bodoh betul.. but now, thanks to my coursemate.. dapat juak mek owg habeskan semua ya... sik perlu aku riso gik dengan benda sengal ya... selama tok, benda ya selalu polah aku pening... dah amik masa k enjoy, tido lambat gik ya... just k dengar ceramah.. bowink doh.. macam jumpa kaunseling jak.. sik tahan aku eh.. nasib dah habes.. nang merdeka la asanya kinek.. now, i just to focus on my study and paling penting all my asgnments and  my PTA... huhu

wish me luck.. huhu bubbye..

No comments:

Post a Comment