Monday 18 July 2011

Such A Bad DAy... TT~TT

today, eh salah.. hari tok aku asa sedikit calm selepas nangis malam tadik... before that dukacitanya di maklumkan aku accident marek..

sedih aku marek.. 2nd time aku accident.. 1st accedint moto, gik ok la.. kali tok aku accident ngan mak and bapak ku.... the scariest things ive ever had in my life... accident ya disebabkan tayar pancit dowh.. kembang aku pecah.. time aku accident, palak aku blank and terus polaha aku hilang dirk sebentar.. marek aku trauma, sik pat makan, minum.. suma sik masuk.. yang aku asa and polah is diam jak selepas kuar dari keta... time accident, benda last aku ingat, ada pilipaip kat depan mek owg.. dalam hati aku berdoa agar sik berlanggar dengan eh, nasib doa aku do dengar Allah SWT... thanks God, aku selamat.. so does both my mum and dad... and nasib ada parit besar cia and sik da air... mun sik, dah sik da gik aku peluang untuk hidup... lepas jak kuar dari keta, aku cek mak and bapak aku ok sik.. dah ya benda pertama aku ingat is my love... takut sik pat jumpanya. biar aku buk jumpa nya hari sebelumnya.. i really do scared and traumatize that time... sedih gilak2...

malam tadik, aku try sik nagis, tapi hati aku asa sakit, burden atas badan ku... sik pat ku lupak.. then, buk aku kol my love, boleh sik nangis.. dat nite, aku nangis di dengar nya... sedih doh.. lamak aku nangis malam tadik... love aku pun sedih dengar.. lepas nangis buk aku asa ok cket.. thank you love coz be by my side whenever i need you... i love my lover sooooo damn much.. honestly, aku bahagia ngan nya... jodoh mek duak kuat, and so does halangan yang menghalang hubungan tok.. kawan2 doa2kan aku ngan nya dapat bersama... i cant lose my love for the second time.. its too hurt.


kayh la... he nak chow jap.. sok sambung gik.. kot.. kekeke oh ya,my love balit ritok.. moga nya selamat sampai di kampung... i love you... muah

No comments:

Post a Comment