Monday 4 July 2011

The moment i lose my mind...

Hai, we meet again... em.. 1st, wanna talk about the bad things happen..

This happen on saturday, 2nd July 2011... that was the day that i really hate the most. For God sake, i wish i can delete the memory on that day... the things happen is that, i have a cold fight with nya.. adeh... Sumpah, aku sik tauk kenak nya manas ngan nya.. even i ask, nya tetap sik padh.. and i really hate the most... sanggup nya tinggalkan aku alone.. just cuma ada fon jak kat tangan aku.. duit pun nya bawak.. dah aku haus wak time ya.. but, i sik pat agak nya coz nya too far in front of me... time ya memang aku panas gilak2.. lemah kaki lutut aku nak berjalan ikut nya dari blakang.. but the, at one moment, aku memang hilang sabar. mun nya tinggal aku, aku pun bleh lari dari nya.. so aku pun bila tangga nya cket pun sik noleh, and jauh dari aku... aku pergi jalan kaki far way from nya in reverse direction. serve it right.. on that time, aku terpikir, maybe that the only ways to calm both of us down.. even i dont know why nya mad at me.. then, nya mesej aku tanyak aku sini.. bleh nya marah time meseg aku ya??? For God sake, am i the one who did wrong here? last2 aku pun padah, jumpa kat parkson... sepanjang jalan ya, aku menitiskan air mata... malu eh, jalan kat waterfront sowg nangis... damn it... then, bila sampe kat parkson, mya pun meseg tnyak cne aku.. hahaha... guna aku kau dowh.. kasar2... time ya memang dah terguris giler hati aku. air mata dah sik da gik. when im hurt so badly, my tears wont come out... thats me... maybe sebab dolok terlalu sakit aku sering mengeluarkan air mata.. now, its gone when the time i really need to let it out..  sakit hati aku sik tertahan.. then aku naik atas jumpa nya kat cineplax... ikutkan hati, nak tangga muka nya aku sik sanggup. takut air mata aku jatuh gik.. banyak geng owg cia.. malu... then, i just buat bodo dok sbelahnya.. but, i lost the moment nya berik balit wallet aku.. honestly, cair aku bila disentuh nya balit. damn it.. i always lost myself when nya touch me.. dats the beauty of love... sentuhan daripada owg yang kita sayang boleh polah kita cair balit dengan sekelip mata.. pelik kan? tapi benar.. hahahaha... then, eh lupak nak padah.. hehe hari ya aku tangga transformer 3 3D you pkul 6 15 pm.. nang best... back to the situation... bila nak dekat2 masuk ya, aku perasan nya start calm down balit and try to approach me... on that time, im still hurt.. but on the same time hapy bila tauk nya mengalah... in the hall, nya pegang tangan aku maybe saying nya sorry... time ya, aku berpikir, shud i hold it back or leave it... and my choice, i hold the hand back and hoping nya tauk, i forgive what have nya done... biarpun masih sakit, aku tatp maafkannya.. sik maok panjangkan cerita... sepanjang tangga transformers and dalam keta sampe umah, nya pegang tangn aku.. that was so warm... still, that was one of the most painful memory...

Love, whenever i lose my mind, i dare to do anything that out of your thoughts... like leaving you like that... dats mean, i am reach my limit again... pleasse jangan cabar saya polah benda yang kita akan sesali in da future...

No comments:

Post a Comment