Monday 25 July 2011

Housewife for 2 weeks...

alop3 bloggerSSS...
nak cita tok, aku jd housewife 2 minggu sementara mak n bapak aku g umrah... alhamdulillah sidak dah selamat sampei ke Jeddah malam tadik.. syukur sik da papa berlaku sepanjang perjalanan cidak.. jd tinggal lah aku keseorangan bersama adik2ku... jd mak la aku kat umah..

penat geng, dah la awal pagi bangun, kak ya kemas umah, kemas barang k adik aku sekolah, and sewaktu dengannya.. then belum habis gik ya, aku jd cikgu kat tadika.. keja aku bukan ngajar pun, tapi melarang and tangga mbiak polah keja.. penat eh, buk sehari dah sakit tekak ku.. adoi3... but im still hepi melayan karenah sidak ya... hahaha semua maok perhatian, sama ngan gerek ku.. wahahahaha windu nya eh... sebulan gik buk dapat jumpa nya gik..

apa gik owh... asanya setakat tok jak lah, nak amik adik ku gik balit dari school... huhu anyway, guys wish me luck for being a housewife and teacher.. kekekeke anyeoung... mun ada jumpa gerek aku, kirim salam.. huhu padah aku windu nya.. hehehe

No comments:

Post a Comment