Wednesday 27 July 2011

So Sorry i cant be perfect...

Sedih eh, sejak aku jd house wife hubungan aku ngan gerekku dingin... bukan la dingin tahap serius, but still... aku kurang masa pat luang masa k mesej ngan nya... cian eh gerekku ya, aku sayang nya bah.. tapi apakan daya, aku busy.. memang busy, bz ngan adik2 ku gik, ngurus umah gik.. pg kelas gik (ganti jd guru tadika sementara)... alu terpaksa, sik berniat pun aku nak sik pedulikan gerek aku ya.. sorry sayang...

Sory gilak2.. betul aku busy, mintak nya jangan pikir bukan2 la.. suka pikir aku curang, i hate that, tapi salah aku juak pernah curang and lukakan hatinya dolok.. how i wish i can turn back time.. but it all, useless.. and won't happen.. adeh, apa gik owh... cian tangga gerekku eh, sayang gilak ngan nya.. tapi kadang i can't help but hurt  my lover again and again.. im sorry love.. please trust me my love for you is true.. sikda baby curang gik... i love you damn much..

kawan2 sekelian, doakan lah sejahteraan aku dan dia.. semoga dapat bersama hingga akhir waktu..

No comments:

Post a Comment