Friday 1 July 2011

I Miss Them...

Datang air indah aku windu ngan geng time kat labuan dolok... i always smile and laugh when being with them, time aku sdeh, cdak polah aku lupak segala peristiwa yang menyakitkan hati... boleh dikatakan mek owg mang rapat la... but the weird things is, our meting is not like being plan, just pandei rapat kedak ya jak.. hahaha sik sangka juak, huhu but honestly, i miss them so much.. geng mek owg ada lima owg termasuk aku, 3 pompuan, 2 laki2.. kekeke

1) Sherina Voo- mbiak tok keja nya main jak... bukan wjin nya blaja tp nya tetap pandei.. wahahaha mun nya dengar aku padah tok kompom kembang hidung eh.. hahaha, anyway, nya masih rapat ngan aku coz ngan nya lah aku berkepit sepanjang aku dari matrik sampe la unimas, kinek tok.. aku start rapat ngan nya bila mek duak sama group time bio lab.. hahaha sik sangka bleh rapat, padahal, 1st day jumpa gik ya.. hahaha, she know how to make me smile and know how to give me advices. yang best nya tok, open minded... apa2 jak masalah aku aku luah ngan nya.. 1st people that i can share bout my feeling...

2) Rebecca Shinja- atau lebih dikenali sebagai bebec. kekeke peminat setia jaejong TVXQ.. nya tok, skema bukan main, tapi bila ngan mek duak sher, mang masuk biar perangai suma len2. bleh dikatakan, nya tok mbiak skema, aku mbiak emo and sher hapy go lucky. plek gne bleh rapat ngan mbiak skema. mun sik silap, mek tiga start rapat bila nya slalu duduk blakang sama ngan mek duak. tutorial mek owg memang rapat.. sgek perangai bebec yang polah aku ngan sher kaco nya first is nya tok selalu termenung. feel gtu.. hahahaha sebab mek duak sher tegurnya la mek tiga bleh rapat.. hahaha and sampe nek tok stik contact biar pun jarang... and sigek peragai aku is aku malas contact owg biarpun nya rapat ngan aku... plek kan.. kawan aku kat kpg pun habis majuk ntam peragai aku ya.. so sowi.. but that me..

3) Fredius- tok gik pak cik sowg tok.. honestly aku pernah jatuh cinta ngan nya.. hahahaha lucukan, tapi ngenang nya kawan aku, aku terpaksa buang perasaan ya jauh2. nya tok sgt la baik, bleh dikatakan beruntung sapa2 dapat jadi bini nya.. syg, nya non-muslim... mun sik lamak dah aku pikat nya.. hahahaha sik dalah bulak jak... but he is a nice man. jalan bagai model geng... tp pendek je la... sik tauk la kinek tok naik sik tinggi nya.. hehehe ngan nya pun mek duak sher heran gne bleh rapat, sampe sekarang aku sik tauk cara mek owg rapat. sekali petik, terus rapat. wahahahaha pelik, tapi benar...

4) Razwan- tok mbiak pande math dalam kelas... pesaingnya mbiak 4 flat dalam kelas.. tp yalah, nya masih sik pat kalahkan mbiak ya... mek owg rapat ngan nya tok coz nya rapat ngan fred, automatically masuk. 1st time tangga mbiak tok, macam sombong giler.. berlagak macho konon. tapi, sebenarnya, dia memang baik and hormat wanita... thats why mek owg senang nagn nya.. cuma sigek la, nya tok cerewet.. wahahaha tapi nek tok, awkward aku ngan nya coz jarang contact... ngan fred cket la coz aku pernah time sakit dolok confess ngan nya.. hahahaha time ya bila di ingat balit mang lucu.. eh, this is razwan, lets talk bout him.. em, tp sik da gik nak di padha tok hahaha len kali la ya..

Tok la geng2 aku dolok time aku di labuan... mek owg gila meniru satu sama lain.. hahaha the most hapiest time of me in Labuan is when i be with them in class.. kelas aku sik pernah bowink biarpun aku sakit...windu kitak owg eh... bila la pat jumpa gik... c sher sik palah.. tiap masa berkepit.. hehehe moga2 semua mek owg berjaya.. and also to my other best best friend time kat SMSK and SK BELADIN... semoga kita suma berjaya dalam hidup...

1 comment: