Thursday 28 July 2011

keke... the happinest from tiredness

genap hari tok, sudah 7 hari aka seminggu aku jd haouse... buk aku asa gne penat mak and bapak aku jaga mek owg dari kecik sampe la kinek tok.. honestly, memang penat... kadang bila sampe umah jak lepas keja, aku terus peng, guwin depan tv sik bangun2 sampe la petang..

hahaha, aku tensen wak kadang dengan rutin dak tok.. tapi still aku syukur aku dapat polah amanah yang mak aku pesan.. hehehe... biar aku tensen, tapi yang peliknya aku sik tauk apa di tensen aku.. time2 dak ya lah aku perlukan pelukan kasih sayang dari seorang yang aku cintai.. how i wish my lover here... anyway, i have to be strong so that adik2 aku pat bergantung ngan aku...

keja plak, budak2 makin hari makin bising.. hahaha, habes sakit tekak aku melarang sidak ya, ada yang kelahi, mintak perhatian dan macam2 karenah lagi.. kadang naik wak angin aku tapi, bila tangga muka sidak.. sik sampei hati plak nak hukum.. sampe sidak mintak dihukum gik.. plek3 ... tiap pagi biar berat badan and palak maok banguun, tapi bila dah masuk kelas, aku asa bersemangat balit tangga sidak menyambut aku dengan senyuman.. hehehe... ada gambar sidak, lak aku engkah dalam blog.. hehehe semuanya ada 21 orang budak aku jg..

ya jak lah.. aku nak balit.. kekeke.. penat geng, maok tangga LIE TO ME gik.. lucu cita ya.. hahahaha anyeoung yeorobun... ^^

No comments:

Post a Comment