Saturday 20 August 2011

Stressss OOUUUTTTTTT....

Halo... lamak sik tulis blog eh.. winduuu

Sepanjang aku dok umah... its okay but cuma sejak duak menjak tok aku stress out gilak2.. and that mean aku sik tahan da dok umah.. hahahaha honestly, aku bukan jenis dok umah eh.. sowi la ku padah ngan mak bapak ku, aku nang sik tahan dok umah.. dengan palak kosong... dah terbesa lepas kat unimas, ya polah aku asa tertekan bila kat umah sik polah papa.. tensen geng.. mala jak nangis sejak duak menjak tok coz stress cian tangga gerekku mala dengar akunangis dalam fon.. sowi sayang.. i can't help it myself.. disebabkan ya, aku mula dingion ngan suma owg kat umah.. malas ku makin bertambah... sik tahan sik da polah papa kat umah ya. kat umah mang banyak keja tapi aku sik tahan polah keja umah macam dak nyesah, cuci pinggan dan sewaktu dengannya.. honestly aku padah ngan gerekku i'm not the perfect wife.. and im workoholic.. thanks God, nya terima aku seadanya.. hehehehhe that why i love my sayang sooooooo mucchheeee...  aku sentiasa doa hari aku berada di umah cepat berlalu.. sik maok nyakit hati sapa2 ngan perangai memberontak aku start kuar satu persatu.. parah mun semua kuar.. perang besar lak.. dah hari nak raya.. gik2 bulan Ramadhan tok bulan yang mulia, sik maok aku polah dosa menyakiti hati mak and bapak aku.. sik sanggup eh.. i love them.. biar gne2 kata2 cidak polah hati aku terguris, still i can't deny the fact that they are my parents who raise me and take good care of me... owg yang aku sayang dalam hidupku... malas nak panjangkan gik cite... hehehe

YA ALLAH, TABAHKAN HATIKU UNTUK MENJADI SEORANG YANG SABAR DALAM BULAN YANG MULIA INI ATAS SEMUA DUGAAN AGAR AKU TIDAK LAGI MENYAKITI HATI SESIAPA TERMASUK ORANG-ORANG YANG AKU SAYANG... AMIN...

No comments:

Post a Comment