Wednesday 3 August 2011

Im AFRAID...

Last nite is one of the worst nite... argh...

Aku terbangun jam 2 pagi, GOD, guruh terlalu kuat sampe goncang satu rumah... malam tadik la aku takut giler ngan guruh biarpun di temani adik2ku.. asa maok pecah, roboh jak umah malam tadik... gila eh, sik pernah aku asa takut sampe bergegar kedak ya... dalam hati aku semua ayat Al-Quran dibaca menunjukkan betapa takutnya aku... first time aku asa kecik giler bila dengar bunyi gurh malam tadik.. kilat sik berhenti menyabung antara satu sama lain.. hujan giler lebat sampe aku sik dengar papa kecuali hujan, kilat guruh...

Macam2 benda pelik terlintas di fikiran ku... sik maok ku cita eh.. takut... teringat aku mak and bapak ku, macam malam tadik aku asas hidup ku berakhir.. YA ALLAH, aku tahu betapa kecilnya aku disisi MU, ampunkan lah dosaku, aku tahu diriku sangat hina.. ampunilah aku, dan tempatkan lah aku di tempat orang- orang yang beriman...

Thanks God, dalam dua jam kak ya, semua hilang.. yang pelik nya, after the last guruh, semua hilang, kilat sik da, hjan pun berkurang... senyap... seram kot malam tadik.. mintak2 dijauhi dari apa-apa malapetaka.. AMIN...

No comments:

Post a Comment