Sunday 21 August 2011

Projek Tahun Akhir 1

Adoi... hahaha belum papa dah mengeluh aku tok...


Datang wjin aku pagi tok polah Projek Tahun Akhir 1 aka PTA ku hari tok... hahaha sik sangka, sambil dnegar lagu pat wak aku perah otak polah introduction proposal ya... cuma kinek tok diharap diterimalah.. aku amik tajuk Dyslexia in Young children untuk PTA kali tok.. ntah kenak aku minat gilak ngan tajuk ya.. macam aku dapat asa tajuk ya akan tolong aku di masa hadapan... hahahaha.. feel masa depan.. hahahaha tapi honestly aku nang asa dak ya kot.. ya aku maok juak pilih penyakit ya biarpun banyak gik penyakit len yang best2 maccam schizophrenia, alzheimer dan sewaktu dengannya.. aku polah jak dolok proposal tentang dyslexia kinek tok.. mintak2 Dr. Tan approve tajuk aku ya lak.. oh, bagi yang sama fakulti ngan aku, kompom tauk dr. tan ya.. dr yang sangat baik hati dan tegas.. kepalanya botak kekeke but he's cute..

Em, pa gik owh... macam sik da gik jak.. tengah berhenti kejap perah otak tek.. kinek tengah carik maklumat k PTA tok.. mintak2 aku dapat A eh.. amin... mintak sik fail la.. huhu sik sanggup aku repeat polah benda tok.. penat.. he, k lah.. lak ada masa aku sambung gik.. to me, AJA AJA HWAITING!!!! kekeke

No comments:

Post a Comment