Monday 1 August 2011

Bulan Ramadan Menjelma Lagiiii....

bulan posa eh, hehe today is first day fasting ... tapi sedih mak and bapak masih kat umrah... but aku bersyukur dapat ganti tempat mak kat umah... buat keluarga terdekat, jauh, saudara mara, kawan-kawan dan kaum muslimin dan muslimat dengan ini aku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan... semoga bulan yang mulia ini akan melimpahkan lagi rahmat dari- NYA dan kita dapat bersama2 menyambut bulan ini dengan penuh sabar dan beriman.. ceh3... bait li bunyi aku.. hahahaha


cuma sigek aku sedih, sik pat berpuasa dengan owg yang aku cintai sepanjang bulan tok... moga nya bet2 jak cinun.. i wish im there berbuka dengannya... windu eh... but, mungkin ada hikmah disebalik yang berlaku, aku redha.. again, how i miss my love soooooooo much.

apa gik owh... jumat depan mak aku balit.. sik sabar eh... dapat aku rehat, hehehe and luang lebih masa ngan gerekku.. Ya Allah, selamatkan lah ibu dan bapa ku sepanjang perjalanan mereka pergi dan balik.. Amin... 

No comments:

Post a Comment