Saturday 27 August 2011

SIK lamak GIK RAYA!!!!

kekekeke... bila tangga tajuk mesti tauk yang nak ditulis kak tok pasal apa, betul sik????

Sik sabar asa nak raya eh, tapikan tahun tok la aku asa raya kureng macam sebelumnya.... maybe sebab aku 24 hours kat umah kot.. tapi Alhamdulillah aku dapat menikmati Ramadhan tahun tok, tenang cket hati bila Ramadhan menjelma... sik salu emo.. kdang2 jak kekeke

Tahun tok tek, oleh sebab aku sowg jak kamek owg adik beradik kat umah (xclude parents and 2 adik bongsu), so aku la jadi owg mwmbwersih umah ya, hehe tapi bersama ngan bapak aku la.. satu rumah maok dibersih, dindingnya, lantainya, bilitnya, ruang tamunya dan sewaktu dengannya.. hehehe honestly memang penat.. but i don't care.. cket jak aku kisah bila kudratku dah habes.. hehehe yang peliknya, owg mun membersih umah dengar lagu raya, aku membersih umah dengar jitz fm.. dengar lagu omputeh.. keke sejak duak menjak, rajin aku dengar lagu omputeh.. suma pengaruh dari cintaku ya.. hehehe hilang cket demi cket korea aku.. cita pasal korea, teringat aku ngan fanfic aku... sik da gik aku sambung, cian ngan subcribers aku eh.. sabar ye.. lak tunggu aku kat UNIMAS aku sambung gik.. sambung balit cerita aku bersih umah tek, emmm penat giler, satu rumah aku and bapak aku amik masa dalam 3 hari untuk bersihkan sumanya.. haahaha biar penat aku ok juak apat meraung menyayi bila polah keja ya.. hilang stress.. yang peliknya, bila keja dah sik da gik, aku mencari keja len pulak.. terbiasa busy time pagi2 alu datang bowink gik hidup...

Marek aku pegi sarikei ngan bapak, adik aku and akak aku... beli barang k raya.. sambil ya aku amik peluang atur laptop.. nak format.. adeh nak tauk berapa hilang? rm200 geng... huhu nangis aku tangga rm200 terbang kedak ya jak.. suma pasal aku beli charger laptop.. adik aku punya pasal tercabut wayar charger ya... hahaha but, its ok.. maybe dah ajal charger ya juak mungkin. anyway, marek memang penat giler la.. sampei umah terus peng.. yang sik bestnya, time tarawih, asa nak pengsan jak. pening giler... bila habes tarawih, selalunya aku menjamu kueh mueh dibeli, tapi kali tok aku hilang selera terus peng dalam bilit.. nasib sik pengsan time tarawih.. huhu..


Apa gik ow, asanya dah panjang da tok, hehehe

No comments:

Post a Comment