Friday 12 August 2011

I fall in love Again!!!!

Hahahahaha... mun gerek aku tangga kompom nebes.. huhU elek ah sayang...



Yang sebenarnya, aku dah jatuh cinta ngan hamster kat umah aku.. hahaha hamster ya ciku and boco.. ciku pompuan and boco lelaki.. kekeke cute.. 1st time aku jumpa cidak is 5 ogos 2011 the same time mak and bapak aku balit dari umrah.. time ya aku gik takut ngan cidak.. tikus bah ya... hahahaaha sapa sik takut tikus.. tapi hari demi hari.. mala jak cidak show aegyo ngan aku... aegyo ya maksud eh polah kiut.. hehehe nang kiut sampe aku terpikat gilak2.. hehehe terus jatuh cinta... aku lupak maok bawak gambar tek.. kelak aku update gik.. kekekeke

Ada satu hari, hari isnin riya, satu berita tergempar polah aku nebes sangat2 and sedih.. BOCO HILANG!!!!! damn it, bleh nya aku sedih ntam nya hilang.. dat time i realize i fall in love with them.. tangga ciku sowang polah aku sayu.. haha but, bila malam, time aku berbuka bersama family.. tiba2 aku lihat seekor tikus belanda jalan tepi aku.. first aku tergamam.. then i realize.. BOCO!!!! BOCO!!!! BOCO is COMING TO ME... then, selamat la nya kembali ngan aku.. hehehe gembira bukan men gik aku time ya.. rindu terlepas.. sedih pun sik da gik.. ciku gik la hapi bila boco ada gik.. i smile whenever i see them together...

Ya lah kisah percintaan aku dia dan dia... hehehe.. teringin nak bela dikpun.. boco and ciku ya, adik aku mpun.. em.. bila la aku dapat aku mpun hamster.. MAOK HAMSTER!! MAOK HAMSTER!!! sayang belikan baby hamster...

No comments:

Post a Comment