Thursday 22 September 2011

STUPID mistakes...

hahahaha bila dikenang balit apa berlaku marek lucu eh.. hehehehe marek time gerek aku ambik aku... aku tangga nya macam bad mud jak.. disentuh pun sik pat.. macam mengelak pun ada... or macam sesuatu yang berlaku ke atsnya.. huhu.. tapi bila dah depan kedai makan tempat mek duak decide nak makan aku tanyak apa hal... nya padah sik da hal.. then kecik hati aku tangga nya kedak sik da mud ya... adoi.. asa maok lari jak... cdeh... (^~^)... tapi bila dah otw balit bilik.. time ya nya padah that is another person.. mcm 2 personality gitu... then i know... ok la mek duak kak ya.. hehehehe my SleepyHead Beasty.. new name for my lover.. hahahaha and know what my lover love it.. kekeke aku blurr tok.. sik tauk pa nak padah.. kelak2 la sambung gik.. teeeeettttt...

No comments:

Post a Comment