Monday 19 September 2011

Memories 2

malam tadik aku tido gik ngan lover aku.. huhu.. mala jak aku tido ngan nya eh... sik lepas2 juak windu.. tapi sedih wak.. sik lamak gik pas nya habis exam nya balit umah nun jauh di sana.. sik pat ku bayangkan gne nak hidupa aku pasya... dah la sebulan lebih... makin hari makin dikenang hari ya polah aku sakit sgt2.. sik tertahan rindu menginginkan belaian seorang yang aku sayangi dan cintai. sik maok jauh dari sayang.. windu.. its hurt... sik pernah sakit gilak dak tok meindui...

sebut pasal tido ngan sayang aku malam tadik.. aku on the same time tolong nya polah CSC.. aku sik la pandei gilak bab2 programming tok.. tapi aku ntah tiba2 asa nak masuk campur tangga nya tensen polah benda ya.. asa bersalah wak bila nya makin bingung di explain aku.. honestly, aku bab meng explain memang lemah cket.. kadang hanya owg yang besa ngan aku jak paham.. pagi tek, nya padah tq coz berik idea semalam... but aku terkejut giler bila nya padah aku tertinggikan sora ngan nya.. honestly, aku sik perasan pun aku tinggikan suara malam tadik.. maybe terbiasa... kadang bila aku ulang2 apa yang aku padah owg sik paham2.. aku panas wak.. tapi malam tadik honestly aku dah control bah emosi and baran aku . tapi masih nya terasa hati... sowi syang bukan nya nak tinggikan.. tapi maybe terlepas bah... aku mun datang serius.. aku workoholic.. kedak ya mud aku.. nasib nya malam tyadik sik majuk.. pat wak aku tido dalam dakapannya.. hehehehe dat nite i feel most at ease... buk insomnia aku hilang.. terasa nikmat tido balit aku malam tadik... tenang sanagt2...

hari tok tek.. tangga penyelia FYP aku, tukar lecturer.. Damn it!!! argh, aku maok DR.Tan.. tapi maybe bukan rezeki aku kali.. sik pa lah.. cuma aku harap lecturer aku kali tok.. nya ok jak.. sik banyak songeh and senang dibawak ebrbincang.. amin... heheheeh ya jak la... lak aku update gik..

No comments:

Post a Comment