Monday 12 September 2011

my memories...

6/September 2011

hari ya, aku balit kuching ngan akak aku sekali kazen ku tumpang.. dat is da day that i wait the most.. is to meet my beloved.. kekeke lamak sik jumpa nya.. nasib hari ya akak sanggup antar coz nya sik apat amik coz keta sewa polah hal.. sakit hati betul aku time ya... dari jauh bila tangga nya... tunggu aku ngan senyuman yang menggoda hahaha sangat mencairkan hati.. hehe msenyuman aku pun makin lebar sampe ke telinga.. hehehe... rindu terubat.. then, bila dah akak ku balit.. sempat aku ngan lover aku bermesra.. hahaha windu nya gilak3... sepanjang seminggu ya aku happy sanagt2 ngan nya..

cuma sigek hari ya, aku terbaca n membaca diarinya... nya masih windu owg len polah hati ku hancur gilak2... aku ingat selama tok nya dah lupak kan pompuan ya.. but nya sik.. sedih eh.. aku try honestly i try to hold the tears.. tapi bila nya dekat peluk aku.. terus air nata ya jatuh sendiri.. honestly, i wnt to act strong.. but i couldn't... i don't want to see my lover to see me crying.. and also i cnn't... saat ya honestly, it break my heart. sorry to say this sayang.. but you break my heart dat time...


then, paling best hari jumaat.. malam.. sabtu siangnya.. hehehehe.. hepi sangat2 dapat bersamanya.. hanya kami berdua.. kekeke... dapat luang masa ngan nya.. my attention is only at my lover... cuma sigek slang.. nya kelahi ngan kawan ku yang bernama adam.. salah time da adam mala kol.. heran aku pa mimpi.. selama tok jarang.. tiba2 malam ya.. panas gerek aku.. nasib aku dapat control.. mun sik perang dingin gik la kamek duak.. i really hate it when it happen....

pa gik di cita owh.. windu cintaku... lak sambuing gik... hehehe.. bubbye

No comments:

Post a Comment