Friday 30 September 2011

my FEAR

sejak duak menjak tok, honestly aku start asa busy sgt2.. sampe sik tertanggung suma keja... hahaha and sigek aku pelik, tiap malam... everytima ku terbangun tengah malam aku jadi penakut... benda pelik2 jak aku imagine... sampe kadang dalam tido pun aku bleh asa takut... even time mandik pun... in other words, tiap kali aku sendirian, aku selalu asa takut... even tido ngan owg pun aku masih takut.. sigek jak polah aku at ease kadang bila tido dalam pelukan nya... time ya asa save sgt2... kenak owh... makin hari aku jadi penakut bah.. sik suka eh, dolok aku tinggal sowg2 ok jak.. sikda aku asa daktok.. now, even ada owg bilit aku asa takut.. my mind went blurr bila pikir balit pasal ya... how can i change so that i can be like before.. huhu someone help me.... its hurt to be this fear... so not like me...

No comments:

Post a Comment