Sunday 18 September 2011

Fright night...

adoi.. kinek aku kat umah kakak aku... why the title is fright night???? jeng jeng jeng.. hahahaha

malam tadik dalam bilit aku ada sowg mbiak... kawan kepada rumate aku tiba2 menjerit... macam kenak rasuk.. histeria mungkin.. first aku  xdengar gilak... ngantok geng.. dah beberapa hari tok aku insomnia sik pat tido.. adoi.. malam tadik sebab penat gilerr jalan, polah aku kepak n ngantok.. aku tida jam 11 lebih gia... then jam 12 33 tgh mlm.. damn it, aku terbangun bila dengar ada owg menjerit.. asa nak manas indah aku time ya... hahahaha tapi bila rumate aku padah pasal what had happen.. GOD, it give me goosebumps... meremang bulu roma.. honestly, at first pas dengar aku ok jak.. ntah sik lamak kak ya, aku baring atas katil aku.. i think nothing... but badan aku sangat asa numb.. sampe aku sikpat asa apa cne badan aku... nebes aku bukan men.. macam2 dalam palak aku.. tapi aku sik pikir pasal hantu or apa.. tapi aku pikir takut mbiak ya ada masalah mental.. bukan padah nya gila.. maybe under stress or something.. takut aku mun nya pande jadi agressive.. takut aku dowh... nasib apat balit umah malam ya... apa gik aku balit umah kakak ku... sepanjang perjalanan Alhamdulillah aku dapat tenangkan diri biarpun masih takut... huhu bila sampe umah aku dah tenang wak dah... Alhamdullilah aku dapaty tido nyenyak malam ya biar terbangun.. malam tok sik apat lok aku nak tido bilit.. so aku agak my savior lah... hehehehe can't wait to see my savior.. honestly, i feel most at ease in my savior's arms...

dat the stories... oh ya.. dah start kuliah dah... i need to be more focus this sem.. may GOD BLESS ME ALWAYS... salam..

No comments:

Post a Comment