Friday 25 May 2012

OPPAsss Chukahaeyo...

huhu, hari tok adalah anniversary bro2 aku.. i mean shinee... hehehehe termasuk adik la ya... tapi aku tauk anniversary cdak pun sebab aku tangga fb tek.. ngam plak jatuh pada hari nie ea? huhu by the way, even aku lamak dah sik fanatics ngan cdak sebeab dolok, still i am grateful they are born to make me smile... hehehehe bukan aku sik minat gik, tapi aku just minat besa2 jak.. "dah da gerek tek nak.. hehehehe" kena la jaga hati gerek aku yang kuat jeles ya... nya sanagat jeles ngan minho coz, bila nya pikat aku balit dolok, time ya aku tengah fanatik gila ngan minho... mana2 ada muka minho di bilik ku... lagu pun lagu SHINEE.. hahahaha tapi gne juak, tinme single, kdang need something that can make me happy so that aku sik asa stress gilak kedak hari sebelumnya... SHINEE is still the best, cuma ya lah, sik fanatik gik... hehehehe

teringat zaman time gik fanatik ngan minho, hahaha mala jak jles tangga minho ngan owg len, paling jeles bila nya berlakon n kiss ngan ompuan ya.. huhu but it is so sweets... kompom banyak nuna di luar sana yang suka ngan minho dalam cita ya, maklum la... "noona Noumu Yeoppo" huhuhu... dari dolok sampe kinek, aku minat lagi Quasimodo, sebab ya nama fb aku pun minjjong Quasimodo.. hehehehe lagu suka lagu ya coz lagu ya satu2 nya lagu yang polah aku terbuai and asa macam cdak sekali bersama aku bila aku tengah sakit hati.. sebab ya aku suka lagu ya... i feel calm..

apa gik owh... dah habis idea dah.. k lah.. len kali sambung gik.. anyway,

OPPAsss HAPPY 4th ANNIVERSARY...

No comments:

Post a Comment