Monday 14 May 2012

BUZIIINESSSSSS....

lamak dah sik update blog eh, sejak duak menjak.. beberapa minggu yang lalu, aku buk jak berpisah ngan gerekku.. lamak dah sik jumpa ya... bila la gik pat jumpa nya... "SAYANG... babay windu"... i know you konw.. tiap hari padah tek nak kat mesej.. heheheh, tapi maok juak padah...

minggu tok banyak kali aku gaduh ngan gerekku... cian nya, aku plak mala jak busy memanjang... gne nak polah, dah last sem tek nak.. nak busy nag project tahun akhir and macam2 lagi... cdeh... wish i can handel thesed ays before my final.. and time posa lak aku praktikal gik... makin gerekku dik terlayan.. tapi don't wori syg ah, lak baby berusaha carik time free... i miss you so bad... windu sangat3...

macam tok jak aku nak padah.. dah blurr dah.. lapar eh, hehehe.. nak balit lok.. kelaparan dah perut aku... last words...  'BABY windu, cinta, kasih BAYI" forever

No comments:

Post a Comment