Monday 28 May 2012

it HURT

dalam post kali tok maybe harsh apa yang aku baca... just nak meluah perasaan yang lamak aku simpan... well adat berkasih, nak padah ngan owg ya, malas nak mesej, makin sakit hati bila nya jawap "OK", apalah ya? em... sapa terbaca ya terasa sowi lah... if you do really love me, you wil take the positive and think about it before acting like stupid and regret for what had you done...

apa ko maok aku jadi gik? masih sik cukup kasih syg aku berik? sik cukup cinta aku setengah mati ngan ko? maok aku betul2 sakit then parah lebih parah gik hidup dari time aku curang ngan ko dolok? em? aku asa you have hurt me bad enough.. sangat enough!!!! ko sik tauk apa ku asa ctok, yang ko tauk melayan hati ko yang sakit. then ko makin sakit bil;a ko dah sakiti aku.. aku sik layan ko, even not one meseg... jujur tiap malam aku maok meseg ko, tapi bila terpikir kata2 ko, aku tahan dirik aku.. aku nak tangga sejauh mana ego ko dalam mencintai aku.. aku nak tangga selama mana ko nak hidup dak tok ngan aku, sik meseg sik da khabar berita... jagn ko padah aku curang gik cukup la... lepas kelas, tiem aku dudk sowg, know what im thiniking, im just think about YOU.. aku pikir, adakah ko akan bersama yang lain yang lebih baik dari aku? but i trust you... so i throw away that thought jauh2... kau jak aku pikir. betul aku masih tulis sal shinee, so what? ya sik bermakna aku terus lupak ngan kau. ko mala jak padah aku tok sentiasa sik ingant ko dalam blog ko ya.. then ko akan jawap, "jagn la tangga blog aku mun sakit"... nak? i know you too well. gik ko gik tangga blog aku polah ko sakait. so what the differences? sama jak bagi aku... kdang aku terpikir sampai bila ko nak hidup dalam kenangan lamak yang menyakitkan ya? aku riso tangga ko dak ya... aku riso. mun boleh, aku sanggup ambik suma sakit ya, berik nagn aku.. ko hepi jak.. aku dah padah ngan ko jagn terlalu ego melayan perasaan macan dalam cita "Andai itu Takdirnya." aku harap ko sik jadi macam laki ya... terlalu ego sampai anak bini pun nya sik pandang sebelah mata.. sanggup kejami bini nya demi sebab terlalu ego. jgn pikir mo sowg jak sakit, aku pun sakit tangga ko kedak ya.. aku sayang ko, sebab tok aku tulis suma tok coz aku tauk ko akan baca papa yang aku tulis tok... kadang aku terpikir, perlukah aku sik terima cinta ko balit, bagi pandangan aku ko lebih bahagia bersama ain dari bersama aku. ain bleh ikut semua permintaan ko, gne jadi bini ko yang terbaik n ikut cara ko, im sory.. aku try sehabis baik, tapi ko masih sakit, ko masih sik puas hati, and now aku sik tauk pa nak polah gik... mun aku jadi dirik aku yang sebenar, aku sik asa ko akan tahan... semua owg pun sik trahan... jujur aku padah... you dont know me syg... why dont you learn to know about me, bout my family... aku syg family ko macam family aku... ko syg family aku macam ko syg family ko sik? aku tauk aku sik bagus untuk ko... aku tauk, sebab ya, dalam hati aku aku kalo bleh aku sik maok kawin coz setakat tok sikda owg dapat tahan ngan aku... sowi la...

banyak dah aku tulis.. cukup la... just want you to konw, i love you so much... tapi dalam aku menyayangi ko, aku pun ada limit... sabar aku ada limit, hati aku ada limit... aku sik maok terluka ngan dilukai owg yang aku telah janji sehidup semati... aku dah terlalu banyak lukai ko... aku maok ko hepi.. but i fail... never success. it feel like Hell!!!

p/s: baby sj guna "aku kau" senang cket tulis... jgn amik hati...

No comments:

Post a Comment