Wednesday 11 July 2012

Thank You...

huhu... buk tek dapat tangga result dengan mata dik mpun.. bila marek result di tangga geek aku, aku masih sik puas.. Alhamdullillah, biar sik sampe target, aku dapat lulus dalam semua subject.. and that means, aku dapat graduate tahun tok... Alhamdulillah... aku syukur gilak2.. SYUKUR... SYUKUR... SYUKUR... aku betul2 asa bersyukur dapat tunaikan impian parents aku nak tangga anak nya dapat sijil pkei topi hahahaha selama tok anak nya graduate mala sik pkei topi.. hehehehe terima kasih ALLAH, Para pendidik, FAmily tercinta, GEREKKU... dan KAwan-kawanku... kerana sentiasa berada di sisi bila aku perlukan support... bila aku asa down.. coz aku pernah berada dalam SLUMP sekali. harap sik kan berulang gik... and I love my 'Hubby' now... really love him so much... aku harap hubungan kami kekal selama-lamanya... and mun sik da aral melintang, aku akan graduate bulan sepuluh tok... aku doakan semua kerja aku semasa latihan industri kat ctok berjalan dengan lancar... semoga aku dapat selesaikan nya dengan selamat and dapat grade tahun tok... sik sabar nak grade da aku tok...

blurr da ntam xcited dapat confirm graduate tahun tok.. heheheh temu gik di masa akan datang.. I LOVE you ALLLLLL.... c u soon...

2 comments:

  1. omedeto..congratulation..

    May Allah bless all your hardworks.

    ReplyDelete
  2. terima kasih sahabat...
    hoho doa LI aku berjalan dengan lancar jak...

    ReplyDelete