Wednesday 20 June 2012

Habes EXAM...

hoho... marek, tanggal 19 jun 2012 jam 3.30 pm, aku dah habes duduki final paper for my final sem, of final year... bahagia rasa hidup dihati... dah lepas semua paper ya... dalam semua paper ya, satu paper jak aku paling riso kinek... iaitu Computer Vision... aku tersangat la kantoi dengan subject ya, start dari midterm exam gik.. Ya Allah... luluskan la aku untuk subject itu dan subject yang lain... AMIN... kawan2 doakan la untuk aku juak... aku maok Grad tahun tok... sik sanggup aku repeat gik... tapi untuk paper lain, aku menjawap ngan tenang coz half of the questions, aku dapat jawap.. hoho...

suppose to be aku balit hari tok, tapi sik pat coz PTA aku belum siap... lambat li jak supervisor aku ya chock.. awl2 dolok sik nak ngecek isi dalam... buk kinek nak nak check.. harap before jumat to aku boleh habeskan sekali jilid tunggu jilid ya dah satu hal... dah minggu depan aku dah start praktikal. mun praktikal di unimas jak sik la hal.. tok nun di kampung.. hoho... Ya Allah, permudahkan la semua urusan aku pada minggu nie ya Allah.. AMIN...

pa gik owh, kinek tengah berhenti jap tek polah pta... kinek dah polah chapter 4 and 5 gik.. just a correction.. huhu... harap hari to boleh hantar untuk jilid da.. amin....... Aja2 hWaiting!!!!

No comments:

Post a Comment