Tuesday 27 December 2011

my !00th post...

Haluu2... lamak eh sik tulis blog, buk hari tok elek cket... em... honestly, i dont klnow wheter i shud write anything i thought in mind now... but its kinda hard to hold.. ^^ lets just hold it for this once... "i'll get better" i know i will...

banyak yang berlaku sepanjang aku sik tulis blog selamak tok... ada memori yang sweet, hepi and ada juak memori yang sakit, sedih... besa lah.. hidup sentiasa naik turun.. bak kata owg macam roda gitu.. huhu and i've been through a lot this year  or shud i say this sem.

aku sik sangka sem tok akan jadi sem yang sanangat busy sampe aku terpaksa stay kat asrama time study week. slalunya, dolok sik pernah2 dalam sejarah sepanjang aku study ctok aku stay time study week.. huhu this is the first time... next sem harap aku sik busy gilak dak tok... i don't have time for myself and for others... huhu adoiyai... semoga sem tok aku dapat lulus...

sepanjang sem tok, bleh kira aku selalu nangis sebab tensen ngan keja... kadang ada time aku bleh bertindak luar akal warasku.. i've turn to be that girl again.. but thanks God, i still can deal with who i am... hope it will never get worst. i dont want to be in that place again... its hard to deal with. in facts, i dont like it either. macam polah aku makin sakit. aku pun sik maok tangga mak aku sedih gik macam dolok. dolok aku nang sik d perasaan langsung. gne2 family aku nasiht, sigek pun aku sik lalek.. hahahaha nang hati batu la... sejuk macam ais kat kutub utara... Thanks God for giving me a second life...

Yosh!!!! sekarang, i just need to force myself till da limit and fight for upcoming final exam.. moga dapat keputusan yang memuaskan la... Amin... Pray for me... Salam.

No comments:

Post a Comment