Friday 2 December 2011

i'm not in mud...

aku sik tauk pa nak ditulis dalam title tok... yang aku bleh padah, mud yang sik bagus tok akan berpanjangan sampe bila2... tambah2 gik aku kinek sik lamak gik 'due'... paham2 la... macam2 benda dalam palak aku... fine, if that the choice that you only have i accept it.. but sorry, i'm too selfish so i wont behave nicely.. huhu..

tapi aku yang bodoh, aku yang degil aku yang bersalah.. mala jak memaksa.. hahahaha i am like that so what? aku kenal sapa dirik aku, ya banyak owg sik kan tahan ngan perangai aku.. aku dah la gila.. psycho.. huhu but that is still me.. i cant change coz i dont want to change... aku dah berubah sekali (whole of me)... aku sik maok berubah jadi yang lebih baik coz i dont want to be hypocrite... (penyataan ini aku tujukan ngan dirik aku, bagi sapa yang membaca, sik perlu la terasa... coz i do have more than one personalities... hahahahaha)

ya jak la... i need to focus on something more important than melayan mud aku yang sik berapa betul and bagus tok... moga aku dapat selesaikan semua and please 'AKU', jangan terus sik da mud polah keja... you got no time to be childish... be matured a while.. dah habes, you can all out... lantak la ko nak polah apa... but for now... behave you attitude for your academics... that for the better...

No comments:

Post a Comment