Wednesday 29 June 2011

Saje je... time bowink

ALOOP...
Malas eh nak carik maklumat k projek tahun akhir (PTA) k tahun depan... adoi, makin hari makin malas aku tok. tapikan, mun bleh nak polah betul2 eh k PTA tok, k naik pointer.. pointer aku sebab turun teruk dolok.. time kegawatan malas belajar.. hahahah memang aku jatuh teruk.. adoi.. nyesal3.. tok aku nak tebus tok.. tapi sik tauk pahal aku malas semacam tok.. bila gik nak bertaubat.. dah cuti empat bulan dok goyang kaki di umah, asyik2 mesej keja aku.. mala jak mak aku ngerepak eh, cian momi.. sowi, but i cant help to message. hehehe.. start balit dah aku gila message tok. dolok, duak tahun aku sik dekat langsung ngan handphone, mun dekat pun time aku kuliah jak.. talk and discuss about study...BORING. adeh, ottokaji???

PTA aku, aku pilh Dyslexia. em, entah kenapa aku minat gilak ngan Dyslexia ya... mb sebab aku selalu ajar kazen2ku yang slow learner kot. ikut hati, aku nak polah research pa pat k ajar cidak ya.. cian bah, slow gilak.. kadang sampe aku hilang sabar juak time ngajar.. hahaha so sowi. bukan sengaja, tapi kadang sidak ya buat perangai bah, ne aku nak polah selainn marah.. tapi best nya, aku asa puas bila tauk sidak dapat and ingt apa yang aku ajar. biar sampe sakit tekak aku sebab ngajar sidak, still aku hepi... ya jak yang aku polah time cuti tok.. ngajar sidak.. berbagai peringkat umur, kadang aku lupak sidak darjah apa. tapi, yang sik best nya aku ajar kazen aku math form 5... subject paling aku ingin jauhi gilak2.. tapi, cian tangga pak cik ku bersusah payah pujuk k ajar anaknya ya, terpaksa aku turuti.. alu blaja balit aku entam eh.. hahahaha but so far, aku bersyukur dapat ajar nya setakat yang aku mampu. aku dolok pun slalu fail juak math ya.. nasin SPM aku lulus.. kekekeke

Wajin gik aku oi.. pemalas da jak... gud luck to myself for 1st PTA Dyslexia. ^^ i know i can do it.. kawan2 semu, doa aku dapat A. cuma tunggu mud datang lok hehehe.. anyeoung...

No comments:

Post a Comment