Monday 9 April 2012

And I hAd A Bad DaY!!!

lebih kurang bad day la juak, marek sik pat upload asgnment, so do today, marek ulcer aku teruk alu malam tadik kenak serangg demam... adoi, lepas demam seminggu riya macam antibody aku lemah da jak... sedih eh, adoi... oh ya, kinek aku kat umah.. hehehehe cuti.. but the sad part is, after this, i no longer can see my hubby.. dia nun jauh di sana.. gonna miss my hubby so much... bila la kita dapat ber jumpa gik sayang ek? harap perpisahan kali tk sik jadi kedak perpisahan yang menyakitkan kedak dolok... i wont stab your back anymre... hehehehe coz bak kata jasom mraz, im URS, and train padah this is not a drive by... and di continue oleh devv and enrique i'm feeling naked when im with you... hehehehehe

blurr eh, oh ya, before balit kampung riya, i always luang masa bersama gerekku... we are so close, senang susah kmi hadapi bersama... honestly, dalam masa sebulan lebih ya aku asa trust, and love aku makin kuat ngan nya... aku macam hilang fobia nak pikir plek2 kedak akuu selalu polah dolok... dolok, to be honest sayang, baby selalu cek mesej sayang coz baby takut sayang curang, coz before kita bersama gik dolok, sayang masih windu and sayang pompuan len selain baby.. yalah tek im kind of fobia coz i got into the same situation that make me 'psycho'... but now, seems like i overcome it and trust you. jarang asa jeles gilak kedak dolok sampe sakit sangat hati, and sik cayak sayang terus.. i hope you would feel the same... i do really love you... thanks you for the sweeett memories and tq for the love you give me... baby sangat hargai peluang sekali tok bersama sayang... i will wait for you...

pa gik owh.. so far, ya jak la.. hehehehe saja jak nak ngisi blog.. cian blog aku makin sik di sentuh.. buzy gilak, gpun banyak wak asgnment yang belum siap tok... harap dapat dipolah ikut time yang da di set.. huhu anyeoung!!!!

No comments:

Post a Comment