Wednesday 22 February 2012

Hye back...

haluuuuu....

januari 2012, sigek gak aku update blog ku tok.. hahahahaha cian blog aku tok, makin hari makin ditinggalkan, hu bukan apa, just januari riya aku tengah cuti bah... sik tahan ngadap lap top gik.. pening palak aku bila sem lepas aku sangt2 selalu hampir 24 jam setiap hari aku mengadap lap top.. mual asa bila tangga lap top.. hahahaha but now, biar pun masih ada cket tapi ok la berbanding dolok.. huhu

kinek aku dah start balit dah sem yang baru.. huhu sem tok ntah aku rasa len jak.. asa pa pun aku sik pande nak explain... thanks God semua keja berjalan dengan lancar jak sepanjang aku berada ctok.. belum da yang tensenkan YET... huhu semua lecturer pun ok kot.. still lecturer yang lamak2 belaka... hahahaha oh ya, buk hari tok tek juak aku check result, damn it CGPA aku masih atas pagar.. sik best da jak.. tapi kira aku ada peningkatan la dari sem lepas, biar pun cket.. huhu harap sem tok dapat target la... sebut pasal result, gerek aku ada tangga result aku.. nya padah kira naik la lepas jatuh sem kedua then tanyak siapa pendorong aku. honestly la syg, its not about pendorong or support dari sapa2.. but sebenarnya ya datang dari baby sendiri... sebenarnya, aku memang dah target dari awl gik pun, nak dapat brapa untuk future.. ntam kejadian pahit time sem 2 aku jatuh coz im not myself... aku pun sik tauk pa yang mendorong aku ke arah ya.. just that i have my own target before i get old in the future.. huhu... cuma kinek tok, aku kadang  malu juak ngan gerek aku, nya mala jak dapat dekan, aku payah jauh sekali nak capai dekan ya.. just that i hope i dont want to get bad result and at least she can proud of me a little...

kelmarin nenek gerek aku nazak and telah kembali kerahmatullah pada jam 8 25 pm semalam... Al-Fatihah, semoga arwah ditempatkan di tempat owg2 yang beriman... AMIN...

blurr dah aku.. huhu.. kelak mun datang rajin aku sambung gik.. bubbbyyyyeeeee..........^^,

No comments:

Post a Comment